Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda

Hemester & balkonghäng


Det har varit en hel del lata dagar nu i sommar och egentligen har det inte hänt så mycket. Jag brukar ofta åka bort nånstans varje sommar men denna gång fick resorna ge vika för miniutflykter i skåne och så kallad hemester. Ganska skönt att vara utvilad till hösten när allting kommer igång igen och dessutom kommer golvsliparn nu i veckan och ska ta hand om vår fiskbensparkett så att den blir riktigt fin.
Denna helg har varit mycket balkonghäng med kaffe och Splatoon 2 på Switchen. Nintendo hade sin sista splatfest och klart att man skulle köra all in. Dock förlorade jag en hel del matcher men det var ändå riktigt kul att spela med folk. Idag köpte jag även expansionen till spelet då jag tycker att det är sjukt bra. Spelar ni något?

Kommentarer

  1. Mysigt att "bara" stanna hemma, sånt behövs också! :D Kram

    SvaraRadera
  2. Vi har också valt att ha hemester i år. så himla skönt! Jag känner mig så utvilad! Vi åker på en hel del småutflykter på några timmar. Tyvärr blir våran balkong som är inglasad alldeles för varm för att sitta på under dagarna. Det är renovering på utsidan vilket har gjort att vi inte kunnat sätta upp nät ännu vilket gör att jag inte kan öppna glasen med risk för att katterna smiter! kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en riktigt härlig semesterdag hemma. :)

    Svar: Tack för din varma kommentar. <3

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Pumpkin