Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda

Ett första inlägg

Hej,
här sitter jag med kaffekoppen och skriver ett nytt inlägg i den nya bloggen. Jag strular fortfarande runt i the world wide webb, det inser jag. Försöker desperat lösgöra mig från sociala medier som tar tid och energi men faller alltid tillbaka. Det gör mig galet besviken på mig själv. Egentligen har bloggen alltid varit det som jag mått bäst av och jag saknar mina bloggvänner som i så många år funnits där och stöttat när det har behövts, så därför kör jag på en ny blogg igen. Förhoppningsvis raderar jag Facebook och instagram redan idag.
Vem är jag då? Jag är en ganska sprallig 29 årig tjej som bor med mitt livs stora kärlek i en etta med stor balkong i söderläge. Jag jobbar som förskollärare och på fritiden läser jag böcker, promenerar, och spelar tevespel. Det låter kanske lite tragiskt men det kanske bara är mitt huvud som spökar. Jag brukar jämföra mig med allt och alla, något jag jag gjort i stort sett hela mitt liv.
Här i bloggen får ni läsa om mina vardag, allt jag brinner för, alla nörderier och ja Emelie helt enkelt.
Välkomna hit!

Kommentarer

  1. Så roligt att ha dig tillbaka i bloggvärlden! <3

    Svar: Läs mer än gärna inläggen i min blogg som du ännu inte har tagit del av. Utöver vardagliga inlägg skriver jag just nu om det stundande bröllopet samt förväntningar och förberedelser inför USA-resan i höst.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Pumpkin