Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda

Beställt

Idag har jag beställt lite pysselsaker inför höstpicnicken. Tänker att det är lika bara att jag börjar redan nu så att jag inte behöver stressa sen, då jag är en expert på att pressa i sista minuten med saker. Var även inne en sväng på Zalando och såg att det var rea på mitt favoritmärke Kate Spade och inte nog med det, på örhängena som jag så länge kikat på. Alltså dom är magiska! De kommer bli så fina i höst till något svart och diskret. Urtjusigt! 



Kommentarer

  1. Superfina örhängen!

    (Sent) Svar: Tack så mycket för dina fina ord. <3 Jag är så glad och tacksam för min möhippa - ett minne att bära med mig länge. <3

    Kram

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack så mycket för din lyckoönskning! <3
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Pumpkin