Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda


Hallå i stugorna! 
Haft en ganska intensiv söndag full med städning, röj i Mormors lägenhet och tvätt. Jonathans familj kom också förbi och jag har fått låna samtliga Minecraft guider av J:s lillasyster. Minecraft är nämligen mitt nya projekt. Jag har länge velat lära mig mer om spelmekaniken i det man kallar världens populäraste och största indiespel. Det är makalöst vad folk har skapat i spelet, jag kan ägna timmar åt att titta på folk som byggt Hogwarts eller miljön i Sagan om Ringen.  Jag och Jonathan har spelat lite tillsammans några gånger och det är riktigt kul att bygga saker och se hur det lilla blir allt större. Dessutom är det ett väldigt meditativt spel med vacker musik. Få saker är så fina som att se solen gå upp och ner i spelet. helt klart ett perfekt spel att krypa ner i sängen med. 
Ha en fortsatt fin kväll hörni!
🌄


Kommentarer

  1. Min bror har byggt helt fantastiska saker i Minecraft! :D Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul att du har hittat ett spel du tycker mycket om! Det är inspirerande. :)

    (Sent) Svar: Tack för din fina kommentar till inlägget om min brudklänning.

    Hoppas att du får en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Pumpkin