Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda

Magisk höstpicnick!


Varje år har de senaste åren har jag haft en höstpicnick och detta år är inget undantag. Detta året blir det dock med ett tema, Harry Potter. Jag ser så fram emot detta. Höstpicnicken i mina ögon är årets höjdpunkt. Bara tanken på krispig luft, senapsgula kulörer, glödande träd och prasslande löv under fötterna ger mig sån underbar myskänsla i hela kroppen att jag redan nu längtar till hösten. Hoppas ni tycker om pyssel för här kommer komma mycket inlägg om magiskt diy under en månad. ✨


Kommentarer

  1. Älskar pyssel, älskar picknick och älskar Harry Potter. Redo för kommentarsspammande!? ;)

    SvaraRadera
  2. Låter som det kommer bli en mysig höstpicnick! spännande att se vad för pyssel nu har för dig. :) kram

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det låter<3
    Hoppas Du har en Fin söndag :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åhh! Du som älskar Harry Potter. Jag är mycket förväntansfull inför att få inspireras av pyssel och DIY under den kommande månaden. Så kul!

    (Sent) Svar: Att samla minnen kan man ju göra på så många olika sätt. Att blogga är ju ett av dem. :)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Pumpkin