Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda

Trötta huskys & hundvakter

Det är lugnt ikväll i vårt lilla krypin. Jag gillar hemmalördagar av den anledning att det för mig är återhämtning. Jag är oftast väldigt slö på helgerna och behöver mer sömn då. På vardagarna blir det dessvärre inte jättemycket sömn trots att jag strävar efter minst sju timmar. Min sömnkvalitet är usel och jag får aldrig till den där djupsömnen som kroppen skriker efter. Trots att jag sover vad jag behöver så vaknar jag upp som en zombie, sätter kläderna på mig ut och in och häller ut kaffet på golvet i köket när jag ska hälla upp. Även om det är struligt med sömnen så är jag i alla fall morgonpigg och skulle aldrig någonsin ligga kvar i sängen och hemska tanke....snooza. Nej fy! 
Så ikväll är det chill, hundarna har däckat, Jonathan ser sömnigt på teven när han spelar Overwatch och jag börjar gäspa. Ingen nattuggla här inte. Nu ska jag förbereda mig för att ligga i sängen och läsa boken "Onda flickor"av Alex Marwood och kanske sköta om min farm i Stardew valley
Vilket mys! 
🐾



🐾

Kommentarer

  1. Hemmakvällar är dem bästa kvällarna<3
    Vi hade med mysig lördag hemma igår :)
    Haha jag snoozar jämt *ler*

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina hundar! Är ingen nattuggla jag heller. Börjar gäspa runt 20-21 på kvällarna och 22 är jag redo för sängen. På helgerna kan jag ibland lyckas pressa mig till att vara vaken liiite längre. :P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Pumpkin