Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda

Lilla listan: Saker jag har förhandsbokat


1. DualShock Wireless Controller for PlayStation 4 
Jag blev fullkomligt överlycklig när jag såg att Playstation släpper en handkontroll i min favoritfärg Rosé gold. Oj vad fin! Och oj vad ha begäret sköljde över mig. Handkontrollen släpptes i måndags men Webhallen där jag har beställt den har fått lite problem med leveransen så nu är den istället beställd på Inet och beräknas anlända på tisdag. 



2. Nintendo Switch Joycons lila/orange 
Jag har även beställt några nya älsklingar till min Switch. Jag gillar verkligen joy-cons. De är sköna att hålla i handen och passar speciellt dom som inte har alltför stora fingrar. Jag ser fram emot att pimpa min favoritkonsol med dessa när de släpps den 4 oktober. 


3. Playstation Gold Wireless Headset Rose Gold
Har även förhandsbokat detta headset från samma serie som handkontrollen från Playstation. Så snygg och när jag har mitt eget headset så kommer jag nog lätta min pojkväns hjärta då han är supervarsam om sitt eget. Jag ser fram emot att streama i vinter och kanske lägga upp nåt klipp här i bloggen när jag gejmar. 


Kommentarer

Populära inlägg

Pumpkin