Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda

Lilla listan: Tre bilder på saker jag gjorde i helgen



1. Pärlade
Jag har kommit igång med pärlandet igen vilket brukar hända på höstkanten. Det är supermysig att sitta och pilla med. Jag använder mig av Hama mini när jag pärlar för att jag gillar att ha många pixlar. Just denna helg blev det en höna från indispelet Stardew Valley. Lagom att börja litet när man är lite ringrostig med strykjärnet. 

2. Rensade dödsbo
Vi håller på och rensar Mormors lägenhet men har sagt att vi ska ta det i lugn takt. En försäljning av lägenheten kan vänta. Det är väldigt spännande att titta i skåpen som man aldrig varit i, nästan lite förbjudet. Mormor hade här sparat en tidning från mars 1986 med Olof Palmes begravning på uppslaget. Tänk att det var så länge sen det hände. 

3. Spelat Life is Strange
Jag är snart klar med spelet. Det är verkligen det ultimata spelet att lira på hösten pga musiken och miljöerna. 

Kommentarer

  1. Så mysigt att pärla, låter rogivande! :)
    Hoppas du haft en bra måndag<3

    SvaraRadera
  2. Är själv sugen på att testa på att pärla! Verkar så rogivande! Hoppas du har haft en bra vecka <3 kram

    SvaraRadera
  3. Åh, Life is Strange körde jag och R i fjol. Vi gillade det! Jag vet att det har kommit en uppföljare, mer inriktad på Rachels historia - har du spelat det?

    (Sent) Svar: Tack för orden. Nu är vi hemma från drömresan! Jag ser fram emot att dela med mig av vad vi har upplevt.

    Det var länge sedan du uppdaterade bloggen... Hoppas att det är väl med dig. <3
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Pumpkin