FortsÀtt till huvudinnehÄll

Utvalda

Min vecka 26 / 2019



🌟 Veckans bĂ€sta:
⇢ Jag har blivit remitterad till ortoped för att fĂ„ inlĂ€gg till mina skor och kanske minska belastningen i benen. Har fĂ„tt en sĂ„n superbra sjukgymnast som tar saker pĂ„ allvar.
⇢ I veckan tog jag Ă€ven kontakt med en KBT-terapeut och har bokat tid för ett samtal. Är sĂ„ pepp pĂ„ detta trots att det kommer bli ganska kostsamt dĂ„ det Ă€r i privat regi, men jag kĂ€nner att jag hade inte kunnat lĂ€gga pengarna pĂ„ nĂ„got mer lönsamt Ă€n min egen psykiska hĂ€lsa. NĂ€r jag mĂ„r sĂ„ dĂ„ligt sĂ„ Ă€r oron en sĂ„n otrolig energibov och jag börjar bli trött pĂ„ det.
⇢ Nintendo höll en Direct och slĂ€ppte tjugo stycken SNES-spel. Äntligen! Tack Nintendo ♡
⇢ Sen sĂ„ har vi haft huskytjejerna hĂ€r i helgen.




😂 Veckans skratt:

Den hÀr fÄgelns parningsdans Àr legendarisk. Först stÀdar den noggrant och sen kör den en viva la vida loca som fÄr honan att hÀpna.

🧘‍♀️ Veckans relax:
Spikmattan har hÀngt med flitigt varje kvÀll innan lÀggdags.

💾 Veckans inköp:
Jag köpte koffeinfritt kaffe. BÄSTA nĂ„gonsin dĂ„ jag inte kan dricka kaffe efter kl 16 för dĂ„ pĂ„verkar det sömnen. Lycka Ă€r en kopp i soffan till kvĂ€llen.


😱 Veckans sĂ€msta:
Som ni kanske lÀst sÄ Àr jag pÄ en vÀntelista till remautolog och den vÀntetiden Àr fyra mÄnader.

⚡️Veckans smĂ€rta:
Varit en tung vecka med en hel del ont i benen. Skulle vilja trÀna men vet inte hur jag ska göra utan att det blir för stor trÀningsvÀrk i kroppen.

🎬 Veckans bĂ€sta film:
DraktrÀnaren 3.

🎼 Veckans spel:
Skyrim, massa Skyrim. Älskar att snacka medan jag spelar, jag liksom bara uppslukas av den dĂ€r fantasyvĂ€rlden.

📚 Veckans bok:
Jag lÀser fortfarande Onda flickor av Alex Marwood. Det har inte hÀnt sÄ jÀttemycket i boken men nu 200 sidor in börjar spÀnningen öka.

🩋 Veckans Daylio:



MĂ„dde snĂ€ppet sĂ€mre Ă€n tidigare veckan, kanske pga smĂ€rtan. 




Kommentarer

  1. Jag hoppas verkligen att du ska fĂ„ mĂ„ bĂ€ttre snart, det lĂ„ter sĂ„ hemskt med vĂ€rk. Jag har haft akuta smĂ€rtor, som gallstensanfall exempelvis, vilket gör sĂ„dĂ€r jĂ€vla panikont... men vĂ€rk mĂ„ste vara OUTHÄRDLIGT! Jag skulle bli deppig. SĂ„ jag tycker att du Ă€r supercool :D

    SvaraRadera
  2. Vad jobbigt att du har sÄna problem med dina ben. :( Àter du nÄgon medicin för det? Jag Àter naproxen.. Skulle inte klara mig utan dem. NÀr jag slarvat med medicinen sÄ fÄr jag genast jÀvulskt ont. :( Vad skönt att du ÀndÄ har fÄtt en bra sjukgymnast! Hoppas pÄ att min ocksÄ Àr bra som jag ska trÀffa pÄ mÄndag. Jag förstÄr att du inte mÄr sÄ bra nÀr du har sÄna smÀrtor. De dagar mina ben gör som ondast sÄ Àr Ängesten skyhög pÄ mig ocksÄ. kramar <3

    SvaraRadera
  3. SÄ jobbigt att du har sÄ ont och sÄna smÀrtor, hoppas verkligen att det Àr nÄt du kan fÄ hjÀlp med<3 SÄ trist med lÄng vÀntetid inom vÄrden, kÀnner igen det ..<3

    SÄ mysigt med husky-sÀllis! sÄ underbara hundar :)

    Kramar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

PopulÀra inlÀgg

Pumpkin