FortsÀtt till huvudinnehÄll

Utvalda

Min vecka 38 / 2019

Veckans...

🌟 ... bĂ€sta:
⇢ I veckan var jag pĂ„ KBT och det kĂ€ndes riktigt bra. Jag och kvinnan som höll i det klickade med detsamma och jag kĂ€nde att jag kunde verkligen prata ut om min oro och Ă„ngest. Det kĂ€nns sĂ„ skönt! Alla borde gĂ„ KBT. Just nu har jag hemlĂ€xa att göra andningsövningar och skriva tacksamhet. Om tre veckor ska jag dit igen. 
⇢ Jag var Ă€ven pĂ„ prova-pĂ„-yoga i en studio. NĂ„got som jag saknat vĂ€ldigt mycket, men varit för rĂ€dd för att testa pga smĂ€rtorna. NĂ„gra av positionerna i Yin-yogan jag testade var lĂ„ngt ifrĂ„n sköna men gynnar kroppen och alla ligament. Jag funderar faktiskt pĂ„ att sĂ€ga upp mitt gymkort och börja pĂ„ yoga istĂ€llet. Just nu motiverar inte trĂ€ningen mig ett dugg eftersom jag alltid blir sĂ€mre efter den fysiska anstrĂ€ngning som konditionstrĂ€ningen ger. 
⇢ Jag hade ocksĂ„ ett fantastiskt medarbetarsamtal pĂ„ jobb dĂ€r jag fick mycket beröm. 
⇢ Avslutade veckan med en mysig liten picknick i söndags nĂ€r vĂ€dret var perfekt. 

💾 ... inköp:
Jag Ă€r vĂ€ldigt glad för mina switch-spel som kom pĂ„ relasedan, ett av dom kom till och med dagen innan. De jag hade bestĂ€llt var Link´s Awakening och Ni No Kuni. 




🏆 ... bravur:
Är sĂ„ jĂ€kla bra pĂ„ att ta hand om mig sjĂ€lv för tillfĂ€llet. 

😱 .... sĂ€msta:
Det enda jag kan komma pĂ„ var att jag slog i axeln i en metallhylla pĂ„ jobb och det gjorde sĂ„Ă„Ă„Ă„ ont. Det resulterade i att jag inte kan ligga och sova pĂ„ den axeln. Just nu Ă€r min axel ett enda stort blĂ„mĂ€rke. 

⚡️.... smĂ€rta:
SmĂ€rtan har tack och lov varit ovanligt frĂ„nvarande denna vecka. SjĂ€lvklart har den funnits dĂ€r men den har inte pĂ„verkat mig som den brukar göra. 

🎬 ... film:
Benjamin Buttons otroliga liv. SĂ„ fin film. Jag hade inte sett den sen jag sĂ„g den pĂ„ bio 2008. SĂ„g ocksĂ„ IT: Chapter 2 men den var inget vidare. Se den första filmen men glöm den andra sĂ€ger jag. 




🎼 ... spel:
Har fortsatt kĂ€mpa pĂ„ i Fire Emblem - Three Houses. Har dock startat om spelet frĂ„n början nu nĂ€r jag vet fler mekaniker sĂ„ man levrar upp snabbare. Jag gillar det hĂ€r spelet för jag har aldrig stött pĂ„ ett spel med sĂ„ mĂ„nga starka kvinnliga karaktĂ€rer. Det vimlar av dom. 


🎧 ...podcast:
Lyssnade pĂ„ P3 Dystopias avsnitt som heter: Överbefolkning - Ă€r vi för mĂ„nga? Det var lika lĂ€skigt och deppigt som det lĂ„ter men ocksĂ„ vĂ€ldigt intressant. 




Kommentarer

  1. LÄter som en rÀtt bra vecka :) HÄller med, Kbt Àr sÄ bra-hjÀlpte mig med<3

    SvaraRadera
  2. LÄter som en vÀldigt bra vecka, minus den blÄa axeln dÄ! Hoppas nÀsta vecka blir lika bra :) Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

PopulÀra inlÀgg

Pumpkin