Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda

Spelhösten kan börja



Vilken releasefredag igår då både Ni No Kuni, Link's Awakening och Switch Lite släpptes. Två väldigt bra spel och en upphottad Switch för de som bara vill köra handhållet. Jag är dock inte sugen på en ny Switch. Den jag har gör sitt jobb och jag känner att även om den släpptes i två glada färger så föredrar jag att både kunna spela på teven och med Switchen i knät. Jag skaffade i alla fall spelen för de har jag väntat på i något som känns som evigheter. Just nu har jag så mycket att spela att jag inte behöver köpa fler. Jag ser verkligen fram emot en stormruskig höst med tända ljus, te och utmaningar. 
Ni som kikar in här, har ni några spelminnen från er barndom eller spelar ni i vuxen ålder? 

Kommentarer

  1. Jag spelade Sims en del när jag var yngre. Nu har jag inte riktigt tid för det, och ingen dator som skulle klara av det heller... Jag sätter mig gärna med en bok istället eller handarbetar. Tittar på serier ibland också som omväxling. =) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag spelar fortfarande The Sims, tvåan eller fyran. Min man spelar aktivt dataspel så genom honom har jag en viss koll på vad som är aktuellt... Som barn spelade jag sällan tevespel, något enklare dataspel hade vi hemma.

    Svar: Tack för din kommentar.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Pumpkin