Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda

Dekoren till Harry Potter temafesten

Det var ett tag sen jag var härinne nu. Anledningen har varit att jag haft orimligt mycket att göra den senaste tiden. Som jag skrivit tidigare skulle jag ha en höstpicnick med Harry Potter tema och det blev det. Det var mycket jobb bakom men så värt när alla kom hem och beundrande tog kort av dekoren som jag hade gjort och hängt upp. Det tog nog en kvart innan någon vågade ta för sig av gottebordet och alla hade fotat färdigt. Här är lite bilder. 


Gottebordet med chokladdoppade trollstavar, Bertie Botts bönor i alla smaker, slingersvansar, gyllene kvickar och chokladgrodor.  



Dementorn Bo-Göran och spindlarna från hemligheternas kammare. 



Svävande nycklar i vardagsrummet. De var pilliga att göra men blev superbra. Dom hänger för nuvarande kvar i taket. 



Toaletthumor. 

Kommentarer

Populära inlägg

Pumpkin