FortsÀtt till huvudinnehÄll

Utvalda

Min vecka / 46



🍂Jag har dessvĂ€rre dragit pĂ„ mig en förkylning. Har kĂ€nt mig oĂ€ndligt ynklig igĂ„r nĂ€r jag kĂ€nde mig helt knockad. Jag hade helt glömt bort hur hemskt det Ă€r att vara superförkyld, men tycker att det Ă€r bĂ€ttre att fp det nu Ă€n att vara sjuk under min födelsedag och julen. Bring it on!


🍂LĂ€ser pĂ„ sĂ„ att jag klarar lĂ€smĂ„let med 15 utlĂ€sta böcker 2019. Har hopp om att jag kommer att klara det. 

🍂Jag och sambon sĂ„g andra sĂ€songen av End of the fu**cking world. SĂ„ bra fortsĂ€ttning. En perfekt serie om man gillar brittisk becksvart humor och bra musik. 


🍂I helgen har vi varit i bĂ„stad. Blev massa brĂ€dspel, vegetarisk tacos, brasmys och höstpromenixer pĂ„ stranden. Inte dumt alls, bara synd att man vaknade upp och var helt förkyld. 

🍂 I fredags hade Pokemon Sword/Shield premiĂ€r och jag och sambon har spelat i helgen. Det Ă€r sĂ„ roligt med ett nytt spel och dessa Ă€r fulla av massa nyheter. Man kan bland annat delta i raids tillsammans med vĂ€nner. Pokemonspelet var det sista spelet för 2019 att se fram emot sĂ„ nu sparas det lite pengar. Kanske hittar nĂ„t billigt pĂ„ Black Friday. Annars kommer inte nĂ€sta spel förrĂ€n i mars. 

🍂Jag skrev en fortsĂ€ttning pĂ„ yogasagan om Kapten SnĂ€ckskrĂ€ck och den blev succĂ© bland alla barn. Underbart!

🍂NĂ€sta vecka vĂ€ntar avtackning av en kollega, KBT, massage och bio. 


Kommentarer

  1. HÀrliga bilder :) Hoppas din förkylning gett med sig nu. LÄter mysigt med KBT, massage och Bio. Ha en fin tisdag :)

    SvaraRadera
  2. Missade att skriva vem jag var :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

PopulÀra inlÀgg

Pumpkin